Armenien, Burma, Filipinerna, Iran, Japan, Kina, Lettland, Peru, Ryssland, Tjetjenien, Uzbekistan, Italien, Polen

torsdag 17 november 2011

Litteraturblogg- "Sonat till Miriam"

Tyvärr var jag inte idag när ni diskuterade första gånger om boken "Sonat till Miriam" av Linda Olsson. Jag har redan läst hela boken därför att den var väldigt intressant för mig. Nu väntar jag för kommande bok som vi ska läsa. Jag hoppas också att jag kan vara på nästa diskussion om "Sonat till Miriam" och att jag ska ha möjlighet att berätta vad jag mer tycker om boken.

3 kommentarer:

Unknown sa...

ok, du kanske kan komma på slutdiskussionen? Du kan nu välja att läsa Moderspassion av Maj-Gull Axelsson, vi har andra diskussionen nästa vecka.

Unknown sa...

Skicka din lägglogg på edWise, eller lägg ut den på bloggen. Du kan också filma dig själv när du pratar om boken och lägga ut på bloggen.

Martyna sa...

Jag slutade arbeta nu så jag kan komma på alla lektioner :) jag vill börja läsa "Moderspassion" om jag finner den boken :)