Armenien, Burma, Filipinerna, Iran, Japan, Kina, Lettland, Peru, Ryssland, Tjetjenien, Uzbekistan, Italien, Polen

torsdag 24 november 2011

Bokklubb

BokklubbModerspassion är romanen som vi läsar .Jag tycker är det jätte intressant. Idag diskuterade vi i klassrumet om boken alla läste sina citat ,men diskutionen var inte om boken bara , det var om många ämne ,och det är bra för man utveckla sig på språket och man känner på andra klasskamerat .Vi känner på varandra även om vi är från olika lander ,kultor,och religion.
Idag pratade vi om änglar och hur människor tror på änglarna. Jag tycker om att om vi har samma tror på änglarna varför vi tror inte på samma Gud .
Att man visa inte känslor till sinsa familj .Det trode jag att det fanns bara i våra kultor,men efter diskutionen bliv jag säkert att det finns på många kultor.Att lära böjkarna blir hårdare i samhälle.Även romanen författaren visade Tyronnes karaktär som en manlig man .

Jag bliv intresserad för att veta vad ska handla med Minna och sin dotter.

Inga kommentarer: