Armenien, Burma, Filipinerna, Iran, Japan, Kina, Lettland, Peru, Ryssland, Tjetjenien, Uzbekistan, Italien, Polen

onsdag 16 november 2011

kliche eller sanning?

När jag lässte om det här fick jag veta mycket om olika länder till ex:  de säger att Tysken är effektiv men saknar humor ..... Sverige och Svenskarna få man förmodligen svar som
-Det passar tider och stå länge i kö utan att klaga .det är rätt  i mitt hemland vi  brukar inte stå i kö när jag kommer hit och börja stå i kö  det bleve jag trött på den men det bra för att man måste vänta på sin tur det spelar inge roll vad man är för om det läkare eller lärare .,eller elever alla lika .alla måste sto i kö om dem ska på bank och frågar  vad de vill .i mitt hemland de kan inte sto i kö om det år en läkare de  ska vara första .Jag skulle gärna vill att mitt hemland ( Burundi) de ska börja användar kö-.De är sexuellt frigjorda och då det gäller alkohol finns en allt-eller inget attityd jag håller med hon ska här skrvit den där det sant om det gäller om sex det är ett fri land man gör vad man vill om det gäller om homosexuell de är fri .vi är diskutera om den här i klassen en colege säger att hur ska man akcepera att sin man få var bisexuell själve klart det finns kvinna som akceptera det.om det gäller om alkohol det finns systeme bolaget  och öl är biligt driker till de blir ful men inte alla.

Inga kommentarer: