Armenien, Burma, Filipinerna, Iran, Japan, Kina, Lettland, Peru, Ryssland, Tjetjenien, Uzbekistan, Italien, Polen

onsdag 12 oktober 2011

Solstorm

 Citat 82
Ungdomar kan inte förstå varför är homosexualiter en synd?
Hur kan de bara vara de krista  tron som är rätt ? Vad  häner med alla muslimer till exempel ,kommer de till helvet?Varför få man inte ha sex före  äktenskapet? Det här citat var intressante att lässar det är inte bara ungdomar som föstår inte om homosexualiter jag själve kunde inte förstå varför ska man var homosexuel vad är fel med de? men nu jag är i ett land som de är fri .men i mitt hemland de finns de gämmar sig för det är förbjudet .Det står inte på bible att kvinna ska vara med en kvinna eller man till man .det är fel jag tycker att om man tror på gud de ska alldrige vara homosexuel .men om de tror inte det får de göra var de vill jag respektera det 100 %.det finn ihel a värder faste i europa de är fri.

1 kommentar:

Unknown sa...

väldigt intressanta och relevanta frågor som du ställer! Vem äger sanningen? Vilken religion kan säga att den är den enda sanna religionen för alla människor? Religionen kan ju kanske vara sann för en person i dennes hjärta. Jag håller med dig att man ska respektera homosexuella.