Armenien, Burma, Filipinerna, Iran, Japan, Kina, Lettland, Peru, Ryssland, Tjetjenien, Uzbekistan, Italien, Polen

tisdag 8 mars 2011


Familj och kompisar


Igår ställde Stina två frågor och alla svarade på frågorna .
_Vad betyder familj för dig?
Familj betyder mycket för mig och jag känner mycket ensam utan dem . När jag hör den ord jag tänker på min mamma och min bror som bor i Iran, även om jag har en lille familj här i Luleå.
Min familj är en stor del av mitt hjärta! Jag vet att jag har en special familj som jag kan inte jämför med andra familjen som jag har träffad .
_Berättar du allt för dina kompisar?
Nästan alla kompisar hade dålig erfarenhet om den frågan och det är vanlig .De var säker att man kan inte lita på kompisar och berättar mycket och några sa att man behöver en person som man kan pratar när man är arg och ensam. För mig riktig vän betyder min mamma och sen min syster och jag berättar nästan allt för dem även om jag har många kompisar som träffar jag varje dag .

Inga kommentarer: