Armenien, Burma, Filipinerna, Iran, Japan, Kina, Lettland, Peru, Ryssland, Tjetjenien, Uzbekistan, Italien, Polen

fredag 25 mars 2011

citat 2 s43,44

"Nu kan vi läsa" säger Susanna ivrigt när de kommer ut ur klassrummet.
Men Jenna skakar på huvudet."Jag skrev inget".säger hon och stoppar ner den randade lappen i fickan.
"Men, det fattar jag ju" ,säger Susanna ."Få se nu".
"Nej"
"Då visar inte jag heller"
"Nähä."

När,Susanna vill läsa vad Jenna har skrivt om kärlek ,då avslagar Jenna och skakar på huvudet att hon har inte skrivet ingenting.Men, jag tror att hon ljuger, hon vill inte att Susanna vet om hennes älskling.

Jag vill säga,att när är en fråga om kärlek, man ibland dölj även av sin bäst kompis .För att det är hemligt,särskilt när man inte är säkert av motparts skänslor.I den här situationen man väljer att bli hemlighetsfull.

Inga kommentarer: