Armenien, Burma, Filipinerna, Iran, Japan, Kina, Lettland, Peru, Ryssland, Tjetjenien, Uzbekistan, Italien, Polen

måndag 12 december 2011

Moderspassion

Jag har inte kommit i onsdags lektionen för att jag hade en intervju med en svensk elev om vuxen utbildningen , men jag känns att jag har missat en jatte fin lektion .Jag har läste på blogger om dina diskussionen. om två viktiga personer på romanen Annette och Ritva . De traffade på Sallys resturang ,men de har valdigt olika anda . Annette som är avundsjuk. Ritva som är en stark kvinna ,hon kunde förtsate med sitt liv . Det finns många samma Annette pratsam och har svart tanker jag har traffat några samma Annette i mitt liv de gör ont på mitt hjärta man kan inte glömma deras svartsjuk. Jag undrade hur man kan bli svartsjuk.

Inga kommentarer: