Armenien, Burma, Filipinerna, Iran, Japan, Kina, Lettland, Peru, Ryssland, Tjetjenien, Uzbekistan, Italien, Polen

fredag 28 januari 2011

Video (28 Januari)

Det var mycket intressant att titta på och tänka på betydelser att vara män och kivinnor eller dem som kan inte identefiera sig till något. Nu för tiden förstår/accepterar man mycket mer än förut att det ÄR okej att vara homosexuell dessutom man kan klä på vad som vill.
Men någonstans i botten tänker man att man måste vara en kvinna eller en man och framföra "normalt sätt". Och det är väldigt sammandragningsbart. Och fakten kommer inte fösvinnna.

Jag vill mina barn att leva hur som vill. Men det är sant att min son leker med bilar medan min dotter leker med sin docka betyder att han är en pojke och hon är en flicka.

Jag vill vara en mamma som kan stöda barnen som de är själva 100%.
Men jag vill se mina barnbarn i framtiden! haha.

Inga kommentarer: