Armenien, Burma, Filipinerna, Iran, Japan, Kina, Lettland, Peru, Ryssland, Tjetjenien, Uzbekistan, Italien, Polen

torsdag 19 april 2012

Fågelbovägen 32

Det är fortfarande intresserat av den boken jag tycker att det är spännande bok medan jag läser boken känner jag mig berörd av händelse och jag vill veta vad ska hända i slutet. Och jag tror att det är mer intressant vid diskussionen med andra kompisar varje gång.

Mina citat: S:134 ”om man älskar någon…man vill att den ska vara trygg”
Det är jätte viktig också för mig, jag vill att alla som jag älskar känner sig trygga med mig. Jag vil ge de stöd när de behöver, jag vill hjälpa de hur mycket som helst för att de ska släppa av. Jag lärde mig också en sak jag tycker att det är viktig, att säga till den som jag älskar, jag älskar dig, förut vågade jag inte göra det men nu det har blivit bättre på.

S:172”det värsta att frysa inomhus”
Det är det när du känner dig isolerad, när andra person ironi i sina känslor och litar inte på dig längre. Det en känsla som oemotståndlig. och ge inte dig nån uppmärksamhet, det gör mycket ont i hjärta, det kan jag säga att den personen är obarmhärtigt och jag ska försöka att han ska inte besegrar mig

Inga kommentarer: