Armenien, Burma, Filipinerna, Iran, Japan, Kina, Lettland, Peru, Ryssland, Tjetjenien, Uzbekistan, Italien, Polen

måndag 22 augusti 2011

Första dag i skolan efter lång sommer :)

I går var första dag i skolan efter lång sommer. Det var jätte skönt att sitta i klassrummet igen mellan mina klasskamrater. Nu har jag laddat upp mig inför terminen. Nu är det dags att jag kämpa hård och plugga så mycket jag kan för att jag kunna klara kursen med bra betyg och i tid....:) Hoppas det går bra för alla..Jag tror det är dags för vi alla försöka att vi kunna använda nya order istället dem som vi vet redan. Vi behöver massor av nya order för att vi kunna klara kursen ;) lycka till alla vi ses....

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Bnar! Trevligt att kunna möta dig både på bloggen och i klassrummet. När man lär sig ett språk är det viktigt att möta andra så mycket som möjligt, för att utveckla sitt talande och skrivande. Diskussionen om mytomspunna blev intressant!