Armenien, Burma, Filipinerna, Iran, Japan, Kina, Lettland, Peru, Ryssland, Tjetjenien, Uzbekistan, Italien, Polen

tisdag 3 maj 2011

Intervjuteknik

I måndags hade vi diskuterade om intervjuteknik. Det var inte lätt när man göra intervju för att man måste tänka först innan man ställde frågor till en person annars det ska bli katastrof eller du tappar koncentrations. Både jag och Houda tränade vi om intervjufrågor med varandra och det var ganska kul fast vi kändes lite nervös. Jag skriv några frågor men det vet inte än vilka laräre ska jag intervjud men hoppas att bli det bra.
Vi hade tränat grammatiken också och det var jättebra, tycker jag eftersom jag var inte bra på grammatiken så jag måste träna mer.

1 kommentar:

Unknown sa...

Fint att ni har övat en gång innan ni ska göra den riktiga intervjun. Vad bra att ni hade roligt trots nervositet. Försök att ha kul sen när ni gör era intervjuer också.